loading...
دانلود مطالب کامپیوتر، دانلود بازی ، دانلود نرم افزار و ....
رضا جعفرزاده بازدید : 120 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
نرم افزار کهکشان هشتم ویژه میلاد امام رضا (ع)

نرم افزار کهکشان هشتم ویژه میلاد امام رضا (ع)
نرم افزار کهکشان هشتم ویژه میلاد امام رضا (ع) با امکانات زیر طراحی و تولید شده است.

طراحی و تولید : سایت شیعه ها
امکانات نرم افزار :
ز یارت آنلاین حرم مطهر
مقالات پیرامون امام هشتم
بخش ویژه موبایل
و …

 
http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif
رضا جعفرزاده بازدید : 108 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
نرم افزار ياوران دجال

نرم افزار  ياوران دجال
اين نرم افزار حاوي موارد ذيل مي باشد :
«دشمني وهابيت با پيامبر به روايت تصوير» شامل «حذف نام پيامبر» ، «استفاده ابزاري از آيات قرآن» و «محو تدريجي سخنان پيامبر»
«جنايت تخريب بقيع» ، شامل «تاريخ ايجاد حرم ائمه بقيع» ، «روند تدريجي تغييرات در بقيع» و «كيفيت گنبد و بارگاه و تخريب بقيع»
متن كامل كتاب «وهابيت از منظر عقل و شرع» نوشته دكتر حسيني قزويني در هفت فصل شامل :
- وهّابيّت عامل تفرقه ميان امّت ها
- ريشه هاى تاريخى وهّابيّت
-كارنامه عملى وهابيت
- وهّابيّت و خداشناسى
- وهّابيّت و تكفير مسلمانان
- وهّابيّت واتهام بدعت به مسلمانان
- حرمت توسّل به پيامبران و اولياء،
بخش پرسش و پاسخها شامل 25 سوال پيرامون وهابيت
بخش فتواهاي عجيب و غريب علماي وهابيت شامل 33 فتواي مضحك
بخش عقايد غير منطقي وهابيت شامل 12 عقيده
بخش صوتي وهابيت با بيش از 140 سخنراني گلچين شده از دكتر عصام العماد(دانشمند وهابي شيعه شده) و دكتر حسيني قزويني با قابليت دانلود يا پخش آنلاين
بخش تصويري وهابيت با بيش از 25 قطعه فيلم بسيار ديدني از توضيحات دكتر عصام العماد(دانشمند وهابي شيعه شده) با قابليت دانلود يا پخش آنلاين
بخش اخبار وهابيت با 14 مقاله پيرامون عملكردهاي جنايتكارانه وهابيت
بخش آنتي وهابيت با معرفي سايتهاي ضد وهابيت ، كتابهاي ضد وهابيت ، دانلود كتابهاي فارسي و عربي بر ضد وهابيت و دانلود نرم افزارهاي رايانه و تلفن همراه بر ضد وهابيت

ساير امكانات نرم افزار عبارتند از :
بخش معرفي مراكز پاسخگويي و مشاوره تلفني ، اينترنتي ، پاسخگويي آنلاين و ... با معرفي بيش از 60 مركز در سراسر كشور
بخش معرفي انجمن گفتگوي ديني و معرفي توليدات نرم افزاري اين انجمن با امكان دريافت رايگان
و ...
اميد است دوستان و علاقمندان محترم ضمن مطالعه دقيق اين نرم افزار و جلوگيري از تفرقه و اختلاف بين شيعه و سنت، ضمن انتشار اين نرم افزار به هر نحو ممكن بين دوستان و آشنايان ، تمام تلاش خود را براي ريشه كن كردن اين غده سرطاني جهان اسلام به كار گيرند.
به اميد روزي كه با حضور و ظهور امام زمان حضرت ولي عصر(عج) شاهد يكپارچكي جهان در حركت به سوي نور و حقيقت و نابودي جهل و ظلمت باشيم.
در پايان با توجه به اينكه طراحي اين گونه نرم افزارها با توجه به وسعت مطالب آن خالي از هرگونه اشكال و ايراد نخواهد بود خواهشمندم نقطه نظرات و ديدگاههاي خود را از طريق پست الكترونيكي ذيل با ما در ميان بگذاريد.
همچنين براي دوستاني كه در زمينه فعاليتهاي اينترنتي مشغول هستند و داراي سايت و يا وبلاگ مي باشند برخي لوگوهاي حمايتي اين نرم افزار تعبيه گرديده است كه اميدواريم با درج آنها سهمي در انتشار اين نرم افزار داشته باشند.

http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif
 
رضا جعفرزاده بازدید : 114 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
نرم افزار پاسخ به شبهات و سوالات برگزيده ماه محرم

نرم افزار پاسخ به شبهات و سوالات برگزيده ماه محرم
در اين نرم افزار به حدود 40 شبهه و سوال پيرامون ماه محرم و حضرت امام حسين(ع) پاسخ داده شده است . سوالات اين نرم افزار در پنج بخش «تاريخ و سيره» ، «اخلاقي، تربيتي، عرفاني» ، «کلام و اعتقادات» ، «قرآن و حديث» و «فقه و احکام» طبقه بندي شده اند.
از امکانات ديگر اين نرم افزار پخش آنلاين حرمهاي مطهر ائمه اطهار(ع) حتي با اينترنتهاي خانگي مي باشد.
همچنين براي اين نرم افزار مسابقه اي به همراه هدايا و جوايزي در نظر گرفته شده است.
براي راحتي دانلود و همچنين سرعت بهتر اجراي نرم افزار ، فايل صوتي زيباي «کجا رفتي...» با صداي «محمد اصفهاني» ، جدا از نرم افزار قرار گرفته است.
در صورتيکه تمايل داريد از صوت اين نرم افزار استفاده ببريد، پس از دريافت فايل صوتي ، آن را در محلي که نرم افزار را کپي کرده ايد قرار دهيد.

 
http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif
رضا جعفرزاده بازدید : 96 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
 از هجرت تا رحلت

از هجرت تا رحلت
کتاب از هجرت تا رحلت چنانکه از نامش پيدا است شرح حال احوال رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم در ده سال حياتش در مدينه منوره است. اين شرح احوال به سالهاي بعد از هجرت تقسيم شده و معين گرديده که هر جريان در چه سالي اتفاق افتاده است.
فرق اين کتاب با کتابهاي ديگر در اين است که اين کتاب به تشريع احکام و تاريخ تشريع آنها بيشتر عنايت کرده است مثلا نماز جمعه کي تشريع شد و چگونه رسميت يافت؟ نمازهاي يوميه چه وقت هفده رکعت شدند؟ تحريم ازدواج با کفار چگونه تشريع گرديد؟ودههاحکم نظير آن ازاحکام فردي اجتماعي و حکومتي که خواننده ضمن مطالعه شرح و احوال رسول خدا(ص) بيشتربا اين جريان ها آگاه خواهدشد.بيشترين داعي مؤ لف در نوشتن اين کتاب همين مزيت ها بوده است، سعي شده مطالب کتاب از منابع مطمئن و دست اول نقل شود تا بر اطمينان آن بيفزايد.

http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif
رضا جعفرزاده بازدید : 123 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
چگونگی ملاقات با امام زمان (عج)

چگونگی ملاقات با امام زمان (عج)
شامل:1 شب قدر ؛ 2 روز جمعه ؛ 3 روز عاشورا ؛ 4 از وقت طلوع فجر تا غروب آفتاب هر روز ؛ 5و6 عصر دوشنبه و عصر پنجشنبه ؛ 7 شب و روز نیمه شعبان ؛ اعمال و آداب مخصوص؛ شعر

رضا جعفرزاده بازدید : 98 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
امام حسن عليه السلام

امام حسن عليه السلام
در نیمه ماه رمضان سوم هجری، اولین فرزند علی علیه‌السلام و فاطمه سلام الله علیها به دنیا آمد. پس از ولادت، نامگذاری از جانب مادر به پدر، و از او به رسول خدا محوّل شد و آن حضرت هم منتظر نامگذاری پروردگار ماند.
تا اینکه جبرئیل ،امین وحی، فرود آمد و گفت: « خدایت سلام می‌رساند و می‌گوید چون علی برای تو همانند هارون برای موسی است، نام فرزندش را نام فرزند حضرت هارون علیه السلام یعنی شبّر قرار ده!»
رسول خدا فرمود: « زبان من عربی است و شبّر، عبری است.»
جبرئیل گفت: « شبّر در زبان عرب به معنای« حسن» است.»
به این ترتیب، کودک، حسن نام گرفت. تنها کنیه‌ی آن حضرت « ابو محمد» و مشهورترین القابش« سیّد» و «سبط» و «تقی» است.

http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif
رضا جعفرزاده بازدید : 113 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
پيشواي هشتم

پيشواي هشتم
شامل: پيشگفتار ، امام ابو الحسن على بن موسى الرضا عليهما السلام ، اخلاق و رفتار امام رضا عليه السلام ، موضع گيرى امام در برابر دستگاه خلافت ، امام در زمان هارون ، امام در زمان امين ، امام در زمان مامون ، ولايتعهدى امام رضا عليه السلام ، از مدينه تا مرو ، امام در نيشابور ، پيشنهاد مامون ، موضعگيرى منفى امام ، جشن ولايتعهدى ، اقامه نماز عيد ، بحث و مناظره ، شهادت امام ، چند گفتار از امام رضا عليه السلام ، پاسخ امام (ع) به چند پرسش


 
 
http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif

رضا جعفرزاده بازدید : 138 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
 دانستنی های نوروز

دانستنی های نوروز
نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان است و هنوز مردم مناطق مختلف فلات ایران نوروز را جشن می‌گیرند. زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است. نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها تعطیل رسمی است.
بنا به پیشنهاد جمهوری آذربایجان [۱]، مجمع عمومی سازمان ملل در نشست ۴ اسفند ۱۳۸۸ (۲۳ فوریه ۲۰۱۰) ۲۱ ماه مارس را به‌عنوان روز جهانی عید نوروز، با ریشهٔ ایرانی به‌رسمیت شناخت و آن را در تقویم خود جای داد. در متن به تصویب رسیده در مجمع عمومی سازمان ملل، نوروز، جشنی با ریشه ایرانی که قدمتی بیش از ۳ هزار سال دارد و امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر آن را جشن می‌گیرند توصیف شده‌است.

http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif
رضا جعفرزاده بازدید : 118 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
خدا از ديدگاه وهابيان

خدا از ديدگاه وهابيان
همه خوب می‌دانیم که اولین مسأله و مهمترین آن، در هر دین و مذهب و مرامی مسأله شناخت خدا و معرفت اوست و این که او شریکی ندارد و بی همتا است در اسلام از آن به توحید تعبیر می‌گردد و آن مرز اساسی بین ایمان و کفر قرار گرفته است. همانطور که می‌دانیم لقمان حکیم به فرزندش می‌فرماید.
یا بنی لا تشرک بالله ان الشرک لظلم عظیم.[1]
و یا اینکه به ابراهیم خلیل دستور داده می‌شود که:
ان لا تشرک بی شیئأ.[2]
در مجموع می‌توان گفت هر مسلمانی با توحید و یکتاپرستی و نفی هر گونه صفات سلبیه از خداوند به عنوان مسلمان حقیقی شناخته می‌شود.


http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif
رضا جعفرزاده بازدید : 115 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانستنی های فاطمی

دانستنی های فاطمی
دوازده فصل حاوی حدیث زندگی ،اسامی ، القاب وکنیه ها،دوران کودکی ،ازدواج،جلوه های رفتاری حضرت زهرا سلام الله علیها،نقش حضرت زهرا سلام الله علیها در ولایت امیرالمومنین علیه السلام ،فدک،سیری در فضائل و مناقب حضرت زهرا سلام الله علیها،یاد، ذکر و استغاثه های حضرت زهرا سلام الله علیها،شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت زهرا سلام الله علیها در آئینه شعر،کتابشناسی حضرت زهرا سلام الله علیها





http://www.up.iranblog.com/images/1f7cg1rx772m7rsww54.gif

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ خودت خوش اومدی شما بیشتر به دنبال کدام موارد هستید 1- عکس 2- نرم افزار های جاوا 3- نرم افزار های مذهبی 4- نرم افزار های جاوا و ....... لطفا از دیگر صفحات وبلاگ دیدین کنید و نظر دادن را از یاد نبرید برای استفاده از امکانات وبلاگ برو عضو شو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارسال لینک
    <a onClick="javascript:window.open('[-Send_Link-]','','width=500px,height=300px,scrollbars=yes')" href="javascript:void(0)">ارسال لینک</a>
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 403
  • بازدید کلی : 25,554