loading...
دانلود مطالب کامپیوتر، دانلود بازی ، دانلود نرم افزار و ....
رضا جعفرزاده بازدید : 183 دوشنبه 09 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود ضد ویروس شید                                                              جدید ۹/۰۳/۱۳۹۰



امروز بسیاری از کاربران ایرانی با مشکل آنتی ویروس مواجه هستند و به نظر می رسد این مشکل حل شده است. ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون دردسر بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است. قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. این ضد ویروس با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. محیط آن نیز با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از ضد ویروس شید به‌روزرسانی بدون دردسر آن است.



 

توجه قابل کاربران عزیز

دوستان گرامی این آنتی ویروس ، ویروس هایی همچون : اتوران،پیکچر، نیوفولدور ، رسیکل و غیره را پاک می کند من خودم از این آنتی ویروس استفاده می کنم کامپیوتر من به هزاران ویروس گرفتار شده بود  و در عرض نصب این انتی ویروس (آنتی ویروس شید ) همه ویروس های کامپیوتر منو پاک کرد و به شما توصیه می کنم که این آنتی ویروس را دانلود کنید

برای این که یک سال این آنتی ویروس در کامپیوتر شما فعال شود توصیه می کنم که یوزر و پسوورد یا همون نام کاربری و پسوورد را خریداری کنید من خودم نام کاربری و پسوورد عرضه می کنم اگه مایل به خرید نام کاربری هستید لطفا با شماره من تماس حاصل فرمایید و یا به ایمیل من پیام بفرستید اگه مایل به خرید هستید لطفا هزینه ۷۰۰۰۰ تومان به شماره حساب من واریز کرده و شماره فیش را به شماره من یا به ایمیل من ارسال کنید تا نام کاربری در همون وقت به دست شما برسد .
شماره قابل تماس : ۰۹۳۹۷۱۴۸۱۸۷ - ۰۹۱۴۹۸۷۹۴۸۸
شماره حساب من در بانک مهر : ۱۳-۸۰۱۶۷۶۲-۷۱۰-۷۹۲۱
ایمیل من : reza_daneshjoo30@yahoo.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ خودت خوش اومدی شما بیشتر به دنبال کدام موارد هستید 1- عکس 2- نرم افزار های جاوا 3- نرم افزار های مذهبی 4- نرم افزار های جاوا و ....... لطفا از دیگر صفحات وبلاگ دیدین کنید و نظر دادن را از یاد نبرید برای استفاده از امکانات وبلاگ برو عضو شو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارسال لینک
    <a onClick="javascript:window.open('[-Send_Link-]','','width=500px,height=300px,scrollbars=yes')" href="javascript:void(0)">ارسال لینک</a>
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 25,508